Mahalo Poke

For Mahalo har vi været med fra start og har kunnet gennemføre et stærkt og gennemtænkt koncept. Det er vigtigt for os at opbygge et koncept, som er imødekommende og lækkert, og hvor der er en tydelig rød tråd mellem kommunikationen online, indretningen i butikken, og - selvfølgelig- produktet. Med Mahalo har vi haft frihed til at bruge kræfter på alle de detaljer, som er med til at skabe det helhedsindtryk, vi ønsker. Det kommer til udtryk i blandt andet den grafiske identitet, som går igen online og på alt trykt materiale i butikken (og på ydermuren mod Nørreport), valget af emballage og personalets uniformer.

Banner

Kommunikations- og markedsføringsstrategi.
Tilgangen til kommunikationen fra Mahalo tager udgangspunkt i en dybdegående analyse af målgruppen. Udfra denne er Mahalos visuelle identitet bestemt, ligesom både sprogbrug og valg af platforme. På Mahalo har vi desuden benyttet os af influencer-marketing, hvor målgruppebevidsthed selvsagt spiller en meget væsentlig rolle.

Design og administration af Sociale medier
Rebr er ansvarlige for Mahalo Pokes profiler på tværs af sociale platforme, hvor vi står for både content planning, content creation (tekstforfatning og fotografi) og annoncering. I den forbindelse har vi vægtet højt, at Mahalos meget veldefinerede visuelle identitet med afslappede, sommerlig stemning og hawaiianske referencer skal skinne tydeligt igennem, uanset hvor kunden interagerer med brandet.

Til top