Chido Mexican Grill

På Chido har det været vigtigt for os at formidle en meget ung og uprætentiøs profil. Med hovedfokus på produktet i både billedmateriale og tekst, er det lykkedes os at skabe et trofast følge online, som tydeligt afspejles i salget i butikkerne.

Banner

Kommunikations- og markedsføringsstrategi.
Chido er et mexicansk take-away-koncept med butikker i Aarhus og Aalborg. Hos Chido har vi udarbejdet og vedligeholdt en kommunikation- og markedsføringsstrategi i tæt samarbejde med ledelse og ansatte. Hos Chido har vi ansvaret for al kommunikation på tværs af alle kanaler, herunder Facebook, Instagram, Google. Vi har desuden stået for opsætning af en ny hjemmeside med online bestillingssystem.

Produktudvikling
For Chido har Rebr desuden deltaget i produktudviklingen af flere af Chido’s menupunkter. Med en god fornemmelse for målgruppens præferencer, og en finger på pulsen (kulinarisk og kommunikativt), har vi blandt andet udviklet Chido’s queso – en ostesauce, som komplimenterer den eksisterende menu og brandet i øvrigt.

Til top