Burger Shack

På The Burger Shack har Rebr det sidste halve år spillet en stor og væsentlig rolle. Vi har været projektledere på åbning af nye butikker, hvor vi har stået for indretning af både køkken og restaurant, som nu står som skabelon (praktisk og visuelt) til fremtidige åbninger.

Banner

Kommunikations- og markedsføringsstrategi.
Indenfor markedsføring har vi, i samarbejde med The Burger Shack, udarbejdet en kommunikations- og markedsføringsstrategi, herunder en content kalender, med strukturering af al aktivitet på tværs af sociale medier. Desuden har vi i den forbindelse assisteret med tekstforfatning og korrekturlæsning.

The Burger Shack er midt i en større forandring grafisk. Baseret på analyse af kundegruppen og af markedet i øvrigt, har Rebr udviklet en ny visuel identitet, som kan lade The Burger Shack skille sig ud fra mængden. Den nye identitet har taget udgangspunkt i de aspekter af udgangspunktet, som fungerede. Det nye udtryk er unikt, friskt og i tråd med de brand-værdier, som The Burger Shack ønsker at understrege.

Til top